Nieuwe landen, nieuwe plekken

18 oktober 2017 - Sankt Gallen, Zwitserland

Op dinsdagavond haalt Toby het toetje niet en hij ligt daarom al vroeg in bed. Eindelijk eens uurtjes bijtanken. Met Lucas spelen we nog even spelletjes zodat Toby goed slaapt!

Woensdag besluiten we naar Liechtenstein te gaan: het landje tussen Oostenrijk en Zwitserland. In ongeveer een uur rijden we door Vaduz, de hoofdstad van dit 35.000 inwoners tellende landje. We rijden langs het bekende kasteel. Omdat je er toch niet in mag, besluiten we meteen door te rijden naar St. Gallen in Zwitserland. Het weer is nog steeds top en het is ongeveer 40 minuten van Liechtenstein.

St. Gallen is een oud, schoon en mooi plaatsje met een heel leuk centrum. We lunchen eerst in het centrum en gaan dan een rondje lopen. Na een rondwandeling eten we in het centrum op het gras in de zon nog fruit.

Op heenweg naar Liechtenstein reden we door Feldkirch (Oostenrijk) en dat centrum zag er ook echt heel leuk uit dus we dachten om daar te avondeten. Het is ook op de route terug naar Gargellen. Echter besluiten we op terugweg langs de Bodensee (heel groot meer) te gaan en dus is het bestemming Bregenz!

We lopen langs de pier via een speeltuin met kabelbaan naar het centrum van deze "badplaats". Leuk, niet al te groot, centrum. Omdat we nog vrij laat een ijsco ophebben, hebben we niet veel honger dus wat kun je dan het beste eten als je een beetje voor het donker terug wilt zijn: SUSHI!

1. Jan:
    18 oktober 2017
    Fijn omjullie zo te volgen! Geniet ze!!! En groetjes.