Zoo veel te zien!

5 mei 2018 - Praag, Tsjechië

We hebben tijdens het lopen vandaag een heel leuk pleintje gezien waar in de avond ook live muziek zou zijn, dus daar lopen we heen om die avond te gaan eten. Wij hebben een siësta gedaan maar de kids niet dus die beginnen al snel moe te worden. Het helpt wel dat ze pannenkoeken kunnen bestellen in het restaurant...

Wij zijn net klaar met het eten als de live muziek begint maar de jongens zijn zo moe dat we welgeteld 1 liedje horen en dan de jongens naar huis tillen (via de metro). Als we bij ons appartement zijn en de metro uitlopen zijn we plots Toby kwijt. Hij is uit de metro doorgelopen ipv net als wij de hoek om en we schrikken ons de pleuris. Na de schrik gaan we allemaal snel slapen.

Op zaterdag gaan we naar de Zoo. We hebben bij het toerisme bureau gehoord dat de boot om half 11 vertrekt dus wij staan iets daarvoor aan het water te wachten. Helaas klopt de tijd niet dus we moeten uiteindelijk toch via de tram en bus.

Er staat een lange rij bij de Zoo... we zijn duidelijk niet de enige die op dit idee zijn gekomen. Toch zijn we redelijk snel binnen en we maken een hele grote ronde door deze grote dierentuin. We zien alle dieren die je verwacht en een heleboel waar je het bestaan nog niet van kende. Het is echt prachtig weer dus dat helpt goed mee. We lunchen bij de olifanten en eten een ijsje bij de krokodillen.

Na de Zoo zijn we zo weer thuis en dat komt goed uit want door al het gewandel en de zon zijn we erg moe. Vanavond halen we wat eten zodat we goed uitgerust raken. Morgen gaan Lieke en Wouter naar Teresienstad terwijl de kids bij Kees en Marian blijven. Tot morgen!

1. Harrie van nunen:
    5 mei 2018