Battery charging

9 augustus 2022 - Figline Valdarno, Italië

Zaterdagavond gaan we "traditiegetrouw" eten bij Ill Vecchio op de camping. Rond kwart voor negen begint de mini disco met Sunny en zijn de kids dus weg, wij volgen iets later. Door al het reizen, zijn we nog steeds een beetje gaar dus we gaan op tijd naar bed.

De komende dagen besluiten we even chill dagen te nemen. Even qua ritme en energie goed geraken. We zwemmen zondag in de zwembaden boven en nemen Mette en Lisse mee terwijl Jacco en Maureen naar de supermarkt gaan. Rond een uur of drie zien we bliksem in de verte en gaan we dus terug naar het huisje. We halen vandaag eten en drinken wijn bij de huisjes. Op zondagavond staat de schuimparty op het programma meteen na Sunny. Waar Toby eerst verveeld is door de disco, is hij mega enthousiast van de schuimparty!!! Samen met Mette blijft hij tot het aller einde terwijl Lisse en op een gegeven moment ook Lucas al naar huis gaan. Toby komt als 1 brok schuim thuis.

Op maandag gaan we naar de beneden zwembaden en wederom door lichte regen schuilen we rond 15uur weer. De regen is echt heel fijn want de temperatuur daalt er heerlijk door. We eten vanavond in Norcenni restaurant op de camping. Deze was vorig jaar gesloten, dus die moesten we even checken.

Op dinsdag zitten we weer bij het bovenzwembad met zijn 8tjes. Vanavond gaan we eten bij een restaurant in Figline aanbevolen door onze guides Laurens en Laura. Het eten is er inderdaad heerlijk en de kids spelen imposter/among us. Aansluitend via Elmi voor een ijsje. Het is al laat als we terug zijn op de camping en we horen nog net PSV winnen. Morgen willen we naar Montepulciano voor een festival in de avond!