Onverwachts zwemplezier!

8 augustus 2018 - Tsawwassen, Canada

Bij Hope gaan we eerst zwemmen want als je de mogelijkheid hebt... de jongens vinden het heerlijk en eigenlijk hebben ze niet meer nodig. Na het zwemmen gaan we lekker koken en buiten eten met de prachtige omgeving van het Provincial Park om ons heen.

We slapen weer lekker tot half 9 uit en vertrekken richting Vancouver. Omdat we woensdagochtend naar Vancouver Island gaan, besluiten we een camping te kiezen er heel vlakbij dat we zeker op tijd zijn.

Na ongeveer twee uur rijden, komen we aan en we zien meteen glijbanen vlakbij. Dat zou onze plannen om Vancouver te verkennen kunnen doen omgooien. Als we naar de camping rijden zien we dat het waterparadijs echt letterlijk tegen de camping aan ligt. Anders gezegd: de camping WiFi doet het in het zwembad :-)

Na de lunch gaan we dus, tot grote verrassing van de jongens die nog helemaal niets hadden gezien, het zwembad in. Er zijn 11 glijbanen waar ze in mogen en 3 die te spannend zijn dus er is genoeg te doen! Valt ons ook alles mee want we lazen dat ze streng waren op lengte enzo. De jongens zijn door het dolle en Toby danst de hele tijd ipv te lopen zo blij is hij.

Net als in Bali staan er overal mensen van het zwembad wat echt heel fijn/ ontzorgend werkt. Tot Toby zijn grote vreugde mag hij alleen de glijbanen af, want samen mag niet. En ze mogen een wildwaterbaan af in een band wat ze ook echt mega gaaf vinden. Wij vinden het veel spannender dan zij!

Verschillende uren worden besteed aan glijbanen, zwemmen en nog meer glijbanen. We besluiten bij gebrek aan spullen in de koelkast ook in het zwembad te eten. Morgen staan we rond 7 uur op om de ferry te pakken. We hebben gereserveerd, maar de website is zo onduidelijk dat we hopen dat morgen alles goed gaat!

Tot morgen!!!

1. Oma beau: