Vandaag ben je jarig, jongens wat een pret

20 oktober 2017 - Gargellen, Oostenrijk

Na het avondeten rijden we terug naar ons huisje. We spelen nog even in het huisje en als de kids slapen versieren wij het huisje voor Toby zijn verjaardag!

Wonder boven wonder slaapt Toby het langste uit en we zingen hem wakker (tot twijfelachtig plezier). Hij wordt al snel vrolijker als hij de cadeautjes ziet. De Wii controllers worden meteen "gedoopt" en daarna gaan we aan ons feestontbijt met croissantjes! De dag begint zo heel goed!

Na het ontbijt gaan we zwemmen en ondanks dat Toby zijn feestmuts niet op mag in het zwembad, zijn de kids weer door het dolle. We oefenen het duiken, de zwembeweging, en zelfs zonder bandjes (beide) en het gaat hartstikke goed!

Voor lunch eten we taartjes en gaan we weer met zijn allen Mario spelen. Daarna besluiten we naar Feldkirch te rijden. We wilden een paar dagen geleden hier al heen omdat het er geweldig uit zag toen we er doorheen reden. We lopen door het mooie centrum en vinden al snel een winkel waar de kids weer steentjes mogen uitzoeken (een van de favoriete bezigheden) en daarna eten ze een ijsje op het terras. Ook vandaag is het weer mega zonnig en dus genieten we van de zon op het terras!

We rijden terug naar het huisje (stap 1), en terwijl Lieke de koffers pakt en Wouter pannenkoeken bakt, gaan de jongens weer aan de Mario (stap 2). Op vakantie werken we vaak met deze stappen zodat de jongens weten wanneer we wat gaan doen! Stap 3 is de pannenkoeken eten en zoals altijd is het idee van pannenkoeken eten leuker dan de ruimte in de buikjes :-)

Na de pannenkoeken gaan we naar de kinderdisco (stap 4). Leuk idee maar totaal niet besteed aan Toby en Lucas! Zij zijn de hele disco alleen maar aan het glijden van de glijbaan. Daarna gaan we de laatste keer zwemmen (stap 5). Met nog heel veel pannenkoeken voor morgen onderweg, gaan we morgenvroeg al vroeg weg. Vanavond laatste spullen pakken en dan zeggen we dag tegen Oostenrijk! Eerst tijd voor stap 6: slapen!

Tschuss!