Het einde is dan echt in zicht

3 september 2016 - Gili Indah, Indonesië

Gisteren hebben we een heerlijke dag op Gili gehad. We wilden kijken of we hier nog ergens Yoga konden doen dus na het ontbijt gingen we daarvoor op zoek.
Eerst even onze fietsen inleveren en daarna op weg. Het is hier echt erg warm en met name Toby heeft moeite om lang te lopen met deze temperaturen. Daarom besloten we op te splitsen. Wouter ging informatie verzamelen over yoga en Lieke nam de kids alvast mee naar een strandje. Even lekker pootje baden en toen Wouter er was gingen we op zoek naar een betere plek om te zonnen en zwemmen.
We besloten bij een strandtentje wat te drinken waardoor we een zithoekje in de schaduw claimde en tevens konden zwemmen. Dit tentje zat wat hoger waardoor we met een trapje naar beneden moesten. Het water klotste heel hard tegen de rand wat we niet heel veilig vonden voor de kids. Toen ons drinken op was besloten we wat verder te lopen naar een stuk strand waar de kids veilig zelf het water in konden. Daar claimde we wederom een zitje en chillen maar.
Omdat yoga geen haalbare kaart bleek te zijn besloten we dat we nog een massage zouden nemen. Tegenover de plek waar we zaten zat een massagesalon ideaal dus.
Daarna nog even in ons zwembadje gezwommen en gaan douche.
We besloten al op tijd weg te gaan voor het eten zodat we de zonsondergang nog konden fotograferen. Lieke wilde het statief wat ze van Frans mocht lenen nog even goed gebruiken.
Na een prachtige zonsondergang, gegeten en gedronken te hebben gingen we met zaklampen op pad. We besloten het stuk eiland langs te lopen waar we met de fiets niet konden komen. Een prachtig en gezellig stukje lopen was dat nog en na een ijsje was het echt bedtijd voor de jongens.
Vandaag worden we om 9.45 uur opgehaald door paard en wagen en naar de haven gebracht. Om 10.30 uur vertrekt de boot naar Bali. Die doet er ongeveer 1,5/2 uur over en als het goed is staat daar een taxi voor ons klaar naar het vliegveld.
Om 20.40 uur vertrekt het vliegtuig,wederom via Singapore terug naar huis.
Dag Indonesië, we hebben het geweldig naar ons zin gehad!