Fly to Dublin!!!

18 juli 2017 - Bray, Ierland

Na een korte nacht vanwege Game of Thrones (03:00uur opstaan) vertrekken we kwart voor acht met de auto naar Schiphol. Bepakt en bezakt al hebben we maar 3 koffers terwijl we er toch echt 5 mogen. Op Schiphol is het verrassend rustig (zou toch spits tijd moeten zijn?) dus we hebben nog twee uur achter de gate die we grotendeels doorbrengen bij de Starbucks met een heerlijke frappuccino!

De vlucht vertrekt iets later vanwege dat mensen te laat in het vliegtuig zitten (?) maar verder verloopt de vlucht kort (1 uur 15 minuten) en voorspoedig. Het duurt iets langer voor we onze auto hebben vanwege top drukte bij de verhuur maar met een SUV rijden we aan de linkerkant van de weg het terrein om 15uur (lokale tijd) af.

Even tussendoor: de jongens krijgen elke dag een opdracht van Lego Batman die in de ochtend op ze ligt te wachten. De opdracht van vandaag was om erachter te komen hoe de vlag van Ierland eruit ziet. In het vliegtuig vroeg Lucas het gewoon aan een stewardess en toen wisten we de kleuren al en op het vliegveld zagen we de goede volgorde. Die avond hebben Lucas en Toby het dus getekend voor Lego Batman! Toby vindt het idee dat Lego Batman in de avond langs komt voor het briefje afgeven een beetje spannend dus we hebben Lego Batman gevraagd het bij de deur neer te leggen... :-)

Toby in het vliegtuig: veel zee he.
Wouter: ja er is 3x zoveel zee als land
Toby (na lange stilte): OK dan weet ik het.

Na een rit van 45 minuten (veel files) komen we aan in Bray (spreek uit op zijn Sean Beans) waar we na wat zoeken ons huis vinden. Top locatie bij strand en boulevard. We lopen daarom snel naar het strand om te genieten van het heerlijke weer (24 graden). Er is een grote speeltuin en een kermis dus de jongens vermaken zich super! Na de boulevard heen en weer te zijn gelopen gaan we op advies van onze verhuurster naar een lokale bar waar we heerlijk eten en drinken. Ondanks een dutje van een half uur in de auto zijn de jongens inmiddels (acht uur, maar voor hen eigenlijk negen uur) redelijk moe. We gaan terug naar ons huisje en liggen alle 4 al heel vroeg te tukken.

Vandaag naar Wicklow National Park waar Lego Batman ook een nieuwe opdracht heeft...
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Stephanie en Bas:
    18 juli 2017
    Dat klinkt als een goed begin!
    We wensen jullie heel veel plezier! Geniet er van en doe Lego Batman de groetjes van ons!
  2. Jan:
    Wat leuk die Lego Batman! Wachten vol spanning op de volgende belevenis! Gr
  3. Harrie van nunen:
    18 juli 2017
    erg mooie foto's (sommige lastig te zien als de foto's op zijn kant staan) vooral mééééér foto's plaatsen