We want an island!

1 september 2016 - Gili Air, Indonesië

Woensdagochtend worden we heerlijk snoozend wakker en ontbijten we rustig in de villa. Na het ontbijt gaan we lekker zonnen en zwemmen in ons mooie zwembad. Het is zoals altijd erg warm dus je kunt echt niet te lang zonnen zonder helemaal onder het zweet te zitten. Een regelmatige plons is dus echt nodig.

We lunchen bij het zwembad en gaan daarna met een uber naar de Power of Now Oasis, een boomhut waar yoga wordt gegeven en tevens een club die zich inzet voor straatkinderen. We zijn daar voor de kinder yoga sessie waar Lucas en Toby aan de slag mogen. Ze moeten allemaal dieren na doen en mogen zelf ook poses in brengen. Toby doet ook mee maar is snel afgeleid. Lucas let goed op een helpt Toby waar nodig. Super leuk om te zien. Na afloop vroegen we of Lucas het leuk vond en toen zei hij: "ik vond het niet zo leuk dat ik moest doen wat de anderen zeiden. Ik heb liever dat ze doen wat ik zeg". Hahaha!

Na de Yoga lopen we een stukje over het mooie strand van Sanur waar we een lekker plekje vinden waar de Kids gaan spelen met andere kindjes en wij aan de wijn gaan (happy hour)! Heerlijke plek om te loungen!

We laten ons afzetten in het centrum van Sanur en kopen wat spullen voor onze BBQ vanavond. Via weer een Uber komen we "thuis". Anecdote: Lucas had het op een gegeven moment over thuis en toen zei hij: "nee niet nu thuis maar vaker thuis". Daar bedoelde hij Best mee. We zijn nomaden aan het opvoeden ben ik bang.

Na een heerlijke BBQ waar we uiteraard veel te veel eten gaan we spullen pakken en naar bed. Op naar Gili Air!

Om half 8 stipt worden we opgehaald door een busje die ons binnen een uur naar de boot brengt! Alle bagage wordt aan boord gebracht en wij gaan lekker zitten in onze speedboot. Via Lombok (1,5uur) komen we op Gili Air. Via een kar met paard komen bij ons huis! Nu eerst eens even dit prachtige eiland gaan verkennen!
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade