De vliegreis naar Guangzhou, guangzhou en de rest van de vliegreis.

10 december 2014 - Kanton, China

Ondanks de wat mindere start hebben we een geweldige vlucht gehad. In het vliegtuig hadden we 2 keer 2 stoelen ipv 3. Dit kwam doordat het vliegtuig niet helemaal vol zat. we hadden schermpjes in de stoel voor ons dus konden we volop filmpjes kijken. Toby lag al vrij snel te slapen. Lucas heeft allerlei tekenfilms gezien. Het eten was prima. Één van de stewardessen aan boord was Nederlands en kon ons vertellen dat onze koffers direct naar het volgende vliegtuig gingen. Daar hadden we dus geen omkijken meer naar.
Lucas heeft ook nog even geslapen in het vliegtuig.
Toby heeft volop sjans gehad van alle stewardessen en mensen om ons heen. Aan het eind van de vlucht kregen we nog een zak met babyvoedingpotjes, melk, fruit en liga's. Daarna kregen we ook nog stapel vochtige doekjes.
Kortom een fijne vlucht. De kinderen doen het wonderbaarlijk goed. Iedereen is tot nu toe super behulpzaam.

In guangzhou was er wat gedoe met een visum om naar het hotel te kunnen gaan. Ook hier werden we super goed geholpen. Er stond een medewerker van het hotel op het vliegveld op ons te wachten. Direct naar onze heerlijke hotelkamer en bed. Daar met zijn viertjes heerlijk paar uur geslapen. Helaas moesten we weer twee uur van te voren aanwezig zijn om de buggy en rugdrager in te checken en op tijd door de douane te kunnen. Gelukkig mochten we bij iedere rij de business class rij pakken vanwege het reizen met kleine kinderen. (Het hebben van kinderen betaalt zich nu wel uit.) Hierdoor konden we steeds snel doorlopen en hadden we nog rustig de tijd om wat te eten. We bestelden ieder een club sandwich en net als in Nederland bij de Chinees kregen we ook nu veel te veel. We hebben de helft weer mee het vliegtuig in genomen. Nu zitten we in het vliegtuig naar Auckland. Wouter en Toby slapen. Lucas en ik kijken filmpjes.
Tot nu toe valt het allemaal reuze mee!
We hebben veel zin in de rest van de reis! Tot snel!