We zijn in Auckland!

10 december 2014 - Auckland, Nieuw-Zeeland

Gearriveerd in de grootste stad van Nieuw Zeeland en het is er... rustig!

We zijn super trots op onze kids. Ze hebben lang en veel geslapen. Verder was het dag toen we vertrokken (14:30 lokaal) maar door het tijdsverschil (dat is 19:30 NZ tijd) was het al heel snel donker. We hadden zelf ook besloten zoveel mogelijk slaap te pakken omdat we 7uur in de ochtend aankomen en dus een hele lange woensdag hebben. Dat lukt eigenlijk niet echt, maar we voelen ons best goed als we na 11,5 landen. We zien al mooi de groene weiden en de bergen tijdens het landen!

In korte tijd hebben we bagage en staan we buiten: lekker weer!!! Met een busje zijn we ook snel bij het hotel waar we snel omkleden en Auckland ingaan. Na een kort rondje en lekkere koffie gaan we eerst inchecken.

We worden heel blij van onze kamer want die is groot met woonkamer keuken en twee aparte slaapkamers! De kids kunnen ook hun lol niet op en kruipen en hangen lekker rond. We besluiten een kort middagdutje te doen want we zien inmiddels op 40 uur op met ongeveer 4/5uur slaap. Kleine drie uur geslapen en hoewel we brak wakker worden, gaat het al snel weer goed.

We lopen een grote ronde door Auckland (korte broek en shirt). Hele nette, mooie en rustige stad. Weinig verkeer en heel behulpzame mensen in alles. We lopen langs de haven, door het centrum en door het stadspark! Via de 24/7 winkel en Indiaan in het hotel terug naar onze kamer. Zo lekker avondeten met Nieuw Zeelands wijntje!

1. Jodi:
    10 december 2014
    Zo blij jullie verhalen van de reis en het begin te lezen. Fijn dat je hem op fb had gezet Lieke, werd ik er aan herinnerd. Ik ga jullie volgen x
  2. Stephanie en Bas:
    10 december 2014
    oh wat fijn om te horen dat het zo goed verkopen is en jullie jongens het zo goed gedaan hebben tijdens de reis! Nu lekker bijkomen, bijslapen en dan kan het echte ontspannen beginnen! Enjoy! Xxx
  3. Kees Hems:
    10 december 2014
    ajax heeft met 4-0 gewonnen wouter ik dacht laat ik dit maar even melden met mijn psv gevoel hahaha
  4. Oma beau:
    10 december 2014
    Wat fijn om te horen dat de vliegreis zo goed is verlopen. Smakelijk eten. Geef de kids maar een dikke knuffel van ons. Tot snel.
  5. Wouter:
    10 december 2014
    Bizar dat Ajax net af... Het is hier in de ochtend. Ik vroeg me al af vanmorgen wat ze hadden gedaan maar toen moesten ze nog beginnen haha. En tuurlijk hebben ze gewonnen: godenzonen ;-)
  6. Lieke:
    10 december 2014
    De nacht is voor de één beter verlopen dan voor de ander.
    Lucas en Wouter zijn Veel een lang wakker geweest vannacht.
    Toby en ik hebben Tot ongeveer 7 uur/half 8 geslapen en ons ritme dus goed om kunnen gooien.