1e halve dag Singapore

15 augustus 2016 - Singapore, Singapore

Wat was dat fijn om Frans daar op het vliegveld te zien staan. En wat fijn dat hij ons meteen wegwijs maakte in Singapore.
Hij zorgde dat we al snel bij ons hotel waren om onze spullen te droppen en om te kleden want MAN wat is het hier warm! Wat een temperatuurshock!
We zijn allereerst naar Jenny haar werk gegaan en gezamenlijk uiteten. Lekker sushi! Hele andere sushi ook erbij dan wij gewend waren...heerlijk!
Daarna nog een ijsje gehaald ergens en koffie gedronken en eerste indrukken van Singapore opgedaan. Een prachtige gigantische stad met veel tuinen en parken. De filosofie van hier is dat je een stad in de tuin bouwt ipv andersom. Het groen, de bomen, parken enz zijn dus heel belangrijk hier. Alles is goed geregeld. Frans zijn missie was om ons tot minstens 21.00/21.30 uur wakker te houden om ons door de jetlag te helpen. Dus na het eten zijn we hun huis gaan bekijken.
Rond 21.00/21.30 uur vertrokken we richting ons hotel. De route was mooi en na een paar minuten Toby tillen viel hij in slaap. Nu liggen we, 22.30 uur, is ons hotel in bed. Weltrusten allemaal!

1. Maarten:
    16 augustus 2016
    Leuk om jullie te volgen, veel plezier!