De eerste vlucht (naar Singapore)

15 augustus 2016 - Singapore, Singapore

Dankzij Jacco (broer Wouter) waren we ruim op tijd op schiphol. Nog een laatste dikke knuffel van de jongens voor Jacco en al huppelend liepen ze schiphol binnen.
Snel onze koffers, rugdrager en backpack inleveren en door de douane. Hoe streng de douane ook kan kijken...als je met kleine kinderen reist zijn ze super vriendelijk en nemen ze de tijd om ze een boks of high five te geven. Lucas vindt het super leuk om iedereen te vertellen waar we heen gaan.
Nadat we gegeten hebben speelden ze bij de gate nog met een Franse baby van ongeveer één jaar.
In het vliegtuig gingen we nog even filmpjes kijken en kregen we drinken en eten.
Het duurde even voor de jongens gingen slapen maar uiteindelijk hebben ze 7 uur geslapen. Wij hebben veel minder geslapen maar voelen ons oké....
Lucas en Toby hebben het geweldig gedaan. Niet één keer ruzie of gemopper of gehuil. Helemaal niks.
Al mijn voorbereidingen zijn voor niets geweest want de legokoffer of automat zijn niet uit de tas geweest. Ach ja...misschien bij de volgende vlucht....
We zijn er bijna de landing is ingezet...we hebben er zin in. Frans&Jenny we komen eraan!