Nog een paar nachtjes te gaan voor ons nieuwe avontuur!

10 augustus 2016 - Best, Nederland

Nog een paar dagen en 1 dag werken en dan is het weer zo ver. We gaan een verre reis maken. Een nieuw avontuur.
We zijn (Lieke is) al tijdje bezig met de spullen pakken. De zomerse spullen hebben we deze week in Nederland niet echt nodig dus die konden alvast in de koffer. De laatste overdenkingen wel/geen buggy mee? 1 of 2 koffers? Wat te doen met de handbagage? enz. Keuzes, keuzes. De komende dagen worden deze knopen doorgehakt.
We hebben inmiddels onze plannen duidelijk. We weten wat we willen zien en doen als we in Bali zijn....maar onze reis in Nieuw Zeeland heeft ons geleerd dat je nog zoveel plannen kan maken maar dat je reis altijd anders loopt. Dus we moeten ook realistisch zijn en daar maar gaan kijken wat we van ons lijstje ook echt willen doen. Het enige wat voor ons vast ligt zijn de accommodaties en daarmee ook de plekken waar we gaan verblijven. We beginnen, nadat we Frans en Jenny in Singapore hebben bezocht, in Ubud het cultureel centrum van Bali. Daarna gaan we naar Lovina in het rustige noorden van Bali. Vanuit daar reizen we naar Sanur aan de kust in het zuid oosten. We eindigen op het tropische eiland gili air waarna we weer naar huis gaan.
We hebben er super veel zin in een hopen dat jullie met ons meegenieten.

Liefs van ons!

1. Jan:
    10 augustus 2016
    Wij hopendatjullie eensuper fijne vakantie hebben en we wensen jullie heel veel plezier!!
  2. Kees Hems:
    10 augustus 2016
    Ik sluit me helemaal aan bij oma bus (Liesbeth) en doe frans Ikea en Jenny de groetjes van ons
  3. Harrie van nunen:
    11 augustus 2016
    Lieke, wouter en de kids heel veel plezier op Bali en maak heel erg veel foto's zodat wij thuisblijvers ook mee kunnen genieten van jullie vakantie !
  4. Oma beau:
    12 augustus 2016
    Veel plezieeeeeer!
  7. Angelique:
    12 augustus 2016
    Heeeeel veel plezier! Genieten!
  8. Angela Vennix:
    Heel veel plezier!!!
    Maar doe vooral ook voorzichtig!
    Geniet ervan samen!
  9. Angelo:
    14 augustus 2016
    Bersenang-senang, of zoiets ;-)
  10. Stephanie en Bas:
    14 augustus 2016
    Heel erg veel plezier met z'n viertjes! Fijn dat we op deze manier jullie reis kunnen volgen. Geniet er van! Dikke kuffel van ons.
  11. Mieke:
    14 augustus 2016
    Heel veel plezier allemaal daar! Geniet!