Get your camper running!

13 december 2014 - Doubtless Bay, Nieuw-Zeeland

De donderdagavond was rustig. Lucas viel in slaap om vijf uur en hij werd niet meer wakker. Om zeven uur geprobeerd hem wakker te maken met natte washand, optillen, kietelen en nog veel meer. Hij werd echt niet wakker.

Toch maar uit eten gegaan in de mooie haven van Auckland waar we lekker lokaal eten konden bestellen. Lucas sliep de hele tijd, Toby viel na zijn bestelling in slaap op de bank bij het restaurant :-)

Lucas en Toby hebben geslapen tot vrijdagochtend. Geen kik. Ze hadden het echt even nodig, Lucas was immers al sinds 3 uur wakker en heeft de hele dag geen kik gegeven.

Om half 10 mochten we de camper ophalen dus om 9 uur met de taxi. Er stond al een man op ons te wachten dus vlug alle papieren nalopen en hop naar de camper. Alles geïnspecteerd en koffers uitgepakt. Toen we helemaal geïnstalleerd waren zijn we op weg naar Whangarei gegaan. Beetje wennen dat links rijden. Eenmaal onderweg lagen de kids al snel te slapen (Lucas had dit al aangekondigd toen we in de taxi zaten). Nu kunnen we gaan en staan waar we willen. Heerlijk wat een vrijheid!

1. Kees Hems:
    13 december 2014
    ik ben blij dat het bij jullie ook regent ik dacht het regent alleen in nederland (al 2dgn) via google earth probeer ik jullie reis te volgen, ik heb zelfs die mooie boom in dat park gevonden. groetjes aan de kids