Ons huisje/onze huisjes

28 april 2019 - Knäred, Zweden

We rijden via het sleuteladres naar ons huisje en het is GROOT! Eigenlijk hebben we ook niet 1 huisje maar 3:

1- het woongedeelte met keuken, badkamers en alle bedden.

2- het zwembad en sauna

3- de schuur met barbecue en tuintafels en stoelen

Ruimte genoeg dus. We laten de 1e verdieping leeg en trekken ons in op de begane grond. Zo snel mogelijk daarna springen we in het zwembad. Er zitten ook 2 kleedkamers bij het zwembad net WC en douches dus daar gaan we ook nog even lekker uitgebreid onder de douche. We eten pannenkoeken en relaxen de rest van de avond. Dit gaat goedkomen!

Op zaterdag rijden we naar Halmstad om het gebied wat beter in kaart te brengen. We vinden een Tourist Center en lopen vervolgens het leuke centrum in. We shoppen en lunchen in het leuke plaatsje! Na de lunch gaan we bouncen met de jongens. We kopen speciale sokken en 1uur lang staan we in een giga hal in verschillende delen te springen. De jongens vinden het fantastisch!

Na het bouncen zijn we allemaal moe en rijden we terug naar onze huisjes. We zwemmen weer met zijn allen en na een lekkere pizza mogen de jongens nog even opblijven omdat ze papa en mama een siësta hadden gegund. Slaap lekker!

Op zondag rijden we naar een park waar elanden en bizons te zien zijn. We kunnen met onze eigen auto ertussendoor rijden en dat is echt te gek. We zien heel veel dieren en ook nog een eekhoorn! We lunchen in het prachtige restaurant daar: wafels met lokale cloudberries. Heeerrrrlijjkk!

Als we net weg zijn moeten we nog terug om Lucas zijn knuffel te halen (vergeten). Als we over de "grote" weg rijden steekt er net een eland over. Die beesten zijn echt HUGE. Vol op de rem dus en bijkomen/genieten van het uitzicht.

Op weg naar de huisjes, tanken we, doen we boodschappen en halen we hout voor onze sauna. Daar gaan we dus ook meteen goed gebruik van maken...

Wij vermaken ons hier wel!

1. Jan:
    28 april 2019
    Wat fijn dat jullie t zo leuk hebben; geniet ervan!!