Op weg naar & in Sverige

26 april 2019 - Lomma, Zweden

Wij zijn op tijd wakker en bergen de laatste spulletjes op! We ontbijten met de opa's en oma. Peter en Annelies zijn dan al vertrokken. Om kwart voor negen rijden we het park af en gaan we richting Odense en later Kopenhagen. We rijden over de brug bij Slagelse en daarna over de brug Zweden in.

We pakken een lunchpauze vlak boven Malmö aan het strand. Dat blijkt een schot in de roos! Het is prachtig weer als we uitstappen en we vinden een leuk restaurant voor de lunch. Zodra de eigenaar hoort dat we uit Nederland komen, vertelt hij ons dat hij zelf vrienden heeft in Deurne! Hij is ook super behulpzaam daarna. Het restaurant heeft 3 gerechten, 1 met vlees, 1 met vis en 1 vegetarisch. We bestellen ze alle 3 en het is echt super lekker! Ook de jongens vinden het heerlijk!

Daarna wandelen we langs het strand en vanwege het heerlijke weer, doen we schoenen uit en gaan we lekker het water in. Toby neemt dat uiteraard veel te letterlijk en is drijfnat als we eruit gaan. Het is gelukkig zo warm dat dat niets uitmaakt. Kleren uit en met schone kleren rijden we naar de Lidl om boodschappen te doen. Op naar ons huisje!

1. Oma beau:
    26 april 2019
    Geniet er nog lekker van