Off to Canada!!!!!

28 juli 2018 - Calgary, Canada

Wij staan zaterdag op tijd op want we nemen half 9 afscheid van Soekie en rijden naar Den Dungen waar Jacco ons verder naar Schiphol zal brengen.

Het is heel erg druk op Schiphol maar dankzij sky priority hoeven we nergens te wachten en staan we al snel aan de goede kant van de security. We nemen wat drinken en de kids spelen nog even op een grote kat en dan stappen we als 1 van de eersten in een giga groot vliegtuig waar we met zijn 4en naast elkaar in de middelste rij zitten.

Al heel snel staat Ninjago aan voor de kids (Ja natuurlijk hebben ze die) en wij kijken allebei Billy Elliot! Ondertussen kregen we snoepje, avondeten, ijsje en ontbijt. En heel veel drinken. Je kunt echt niet meer honger en dorst hebben na een KLM vlucht. Toby slaapt ongeveer 2,5 uur in het vliegtuig maar Lucas helemaal niets. Wij een heel klein beetje met powernaps maar ook niet veel.

Aangekomen in Canada is daar echter niets van te merken. De paspoortcontrole was niet lang wachten en de koffers staan er ook al snel! We komen naar buiten bij een info stand die ons helpt het hotel te bellen en 15 minuten later staat de shuttle bus klaar om ons naar het hotel te brengen. Inchecken is fluitje van cent. Ideaal!

Inmiddels is het 15uur lokale tijd ofwel 23uur tijd voor ons. Toch voelen we ons eigenlijk nog prima. We gaan lekker druk bezig blijven. Eerst nu Memory spelen met de KLM memory en dan waarschijnlijk nog richting het bubbelbad hier! Avondeten en daarna mogen we van onszelf naar bed... nog even volhouden!

1. Jan:
    29 juli 2018
    Geniet met volle teugen!!!