Omringd door groene bergen

16 juli 2019 - Kranjska Gora, Slovenië

Wouter haalt verse broodjes bij de bakker en na een lekker ontbijt lopen we naar het toeristen centrum. Het is een beetje bewolkt dus met de kabelbaan naar boven gaan is een beetje zonde. Er komen ook nog genoeg bergen op onze route!

We lopen via een ijsje voor de kids terug naar ons appartement en doen een heerlijke siësta. We komen steeds meer in de vakantiestemming :-)

Na een lekkere tuk, gaan we richting het park naar de trampolines! We hadden die de dag ervoor in het park gezien en dat leek de jongens wel wat. Wij namen wijn en boekje mee en gaan er lekker bij liggen (na de zware siësta). Plots begint het onverwacht keihard te regenen. De jongens vinden het fantastisch en vliegen door het water van de glijbaan. Terwijl iedereen staat te schuilen, gieren de jongens het uit van de pret!

Na een korte maar heftige regenbui mogen de jongens nog 1x springen en lopen we terug naar het appartement voor een douche en schone kleren, hoewel het met deze temperaturen niet echt koud is als je zeiknat bent.

We zijn weer netjes en schoon en lopen naar een mooi restaurant met uitzicht op Bolzano vanaf de 5e verdieping. De jongens kunnen er heerlijk spelen in een kinderhoek en we eten schnitzel en een heerlijke wijn! We lopen nog een tijdje rond omdat we 2 ijsjes hadden beloofd bij goed gedrag. Die vinden we uiteindelijk alleen nog bij de Mac (de rest is dicht) op een mooi plein met prachtig uitzicht!

Op dinsdag staan we vroeg op en pakken we de spullen in de auto die vlakbij geparkeerd staat. We rijden om half 9 met volle tank Bolzano uit. Via een schitterende binnendoor route rijden we in 4,5 uur door Oostenrijk naar Slovenië. We zijn continu omringd door bergen helemaal met groen bezaaid. De weg leidt ons door allemaal kleine maar prachtige dorpjes. Het ziet er mega gezellig uit.

Om 13uur arriveren we bij ons appartement in Kranjska Gora. Het is heerlijk weer en de omgeving is prachtig. Dat belooft wat! Groetjes uit Slovenië!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Oma beau:
    17 juli 2019
    Mooie foto’s en wat heeft Lucas een groot glas drinken en Toby een mooi hartjes koekje
  2. Wouter:
    17 juli 2019
    Ja er moet goed gedronken worden met alle inspanning (bier & wijn)
  3. Jan:
    17 juli 2019
    Echt n prachtige vakantie!!