Ring of Kerry & Beara

22 juli 2017 - Kenmare, Ierland

Na onze gezellige pub avond, ontbijten we in de ochtend en zeggen we dag tegen onze B&B in Beaufort. We rijden via de Gap of Dunloe de Ring of Kerry op. Vanaf Killarney is het een uur of 2 naar Kenmare via de Ring.

De route brengt ons langs groene valleien, mooie heuvels, uitzicht op de zee, rotsen, baaien en nog veel meer. Ook zien we een standbeeld van Charlie Chaplin! Erg gave route! Lucas en Toby maken foto's onderweg.

Na een lunch bij "Bake my day" rijden we Kenmare in en het ziet er meteen al gezellig uit. Onze B&B is net te ten zuiden ervan op Beara peninsula en aan de Ring of Beara. Na wederom een siësta gaan we Kenmare in waar we (lees: ik) koffie drinken bij een barretje waar een Nederlander werkt (tip van Pels). Daarna lopen we verder rond in Kenmare en vinden we een pub om te eten en om sushi go te spelen (Lucas zijn nieuwe spel). Tijdens het eten raakt Lucas in de ban van rugby dat op TV aanstaat :-)

Na het eten zijn de kids gesloopt en gaan we naar onze mooie B&B met ook een hele grote en fijne douche waar we dus allemaal gebruik van maken.

Vandaag gaan we naar Glengarriff en Garnish Island (met de boot) om te wandelen en bloemen te kijken. Het blijft vandaag de hele dag droog dus we gaan het er van nemen. Je weet nooit hoe lang dat duurt hier in Ierland. Morgen gaan we richting Galway via de Cliffs of Moher!

1. Jan:
    22 juli 2017
    Kei leuk, vooral blijven schrijven!!
  2. Jacco:
    22 juli 2017