Sanur!

28 augustus 2016 - Sanur, Indonesië

Onze laatste volle dag in Lovina genieten we van onze fantastisch villa. De kids vermaken zich zo geweldig in het zwembad en met het speelgoed dat we mee hebben. Die kunnen het zo weken volhouden! Zeker ook omdat we hier Nick Jr ontdekt hebben op TV waar heel veel Paw Patrol en Blaze op komt. Dat is dus goud! Lieke en Wouter lezen hun boekjes. Heerlijk!

Aan het einde van een dag vol zwemmen, gaan we weer eten bij het prachtige restaurant op het strand waar we woensdagavond ook hadden gezeten. Echt een top plek en we informeren al wat voor onze oversteek donderdag naar Gili Air!

Onze taxi chauffeur van donderdag staat zaterdagochtend op ons te wachten. Terwijl we afscheid nemen van ons 3 man "personeel" (eigenlijk 4, avond security was er nog niet), springen we in het busje dat ons in een rit van 2uur 45 minuten van ons oude naar ons nieuwe huisje brengt!

Sanur is heerlijk heet maar we worden weer top ontvangen bij het hotel met een ijskoud doekje. We hebben weer een geweldige villa met privé zwembad, goeie airco, grote keuken en weer 2 slaapkamers met ieder eigen badkamer. Oh en met 3 TV's met Fox (en Nick Jr).

Omdat we zo'n grote keuken hebben (overigens ook een grote BBQ bij het zwembad) gaan we eerst boodschappen doen. Op het heetst van de dag met hongerige magen is dat nog best wel een uitdaging. We zitten een paar minuten lopen van de "hoofdstraat" van Sanur en daar stikt het van de mensen / restaurants / terrassen / winkels / ...

Na de boodschappen gaan we afkoelen in ons zwembad wat voor een groot deel in de schaduw ligt door hoge beplanting ernaast. Fijn voor de Kids ivm insmeren. Na het zwemmen: douchen en omkleden en richting de stad voor wat eten. We besluiten een chic sushi restaurant in te gaan tot grote vreugde van iedereen :-) Heerlijke sushi en de kids proppen zich vol!!!

Via de ijscoboer terug naar onze villa waar de jongens het opeten en naar bed gaan en wij The Martian kijken op Fox. Life is good!