Villa Beranda

24 augustus 2016 - Dencarik, Indonesië

Wat was dat lekker wakker worden met de geur van pannenkoekjes als ontbijt.
Wouter was alleen niet lekker. Hij had 's nachts een paar keer boven de wc gehangen. Lieke had het ook al tijdens de autorit naar Lovina. Dus gisteravond voelde we ons al niet top. We hadden besloten op tijd naar bed te gaan in de verwachting dat we ons dan stuk beter zouden voelen. In Lieke haar geval was dit ook zo alleen bij Wouter niet echt. Tijdens het ontbijt ging Wouter weer op bed liggen. Lieke ging met de jongens lekker zwemmen. Heerlijk zo'n privé zwembad. Na 2 uur zwemmen waren de jongens het beu. Dan maar even lekker spelen...Lieke had die legokoffer en automat tenslotte niet voor niets gemaakt.
Rond 12.30 uur stonden er tosti's voor ons klaar. Onze hulp is echt FANTASTISCH! Ze heeft tussendoor al onze was gedaan en die hangt lekker te drogen. Na de lunch even chillen op bed met nick jr. Die zend regelmatig Paw Patrol en Blaze uit wat deze villa voor Lucas en Toby extra leuk maakt.
Onze hulp gaf als tip om in de avond bij het dichtstbijzijnde restaurant te gaan eten...die hebben namelijk een gratis shuttle (golfkarretje). Dat lijkt ons wel wat.
Wouter kon de tosti's goed eten en had zelfs trek wat wij als een goed teken zagen.

Na een middagdutje gaat Lieke achterop de scooter van onze hulp om te pinnen. DOODENG!!!
Ze rijden hier als gekken. Ze had geen helm en daar zat ze dan met slippers in een hempje en rokje achterop. We reden over grindpaden en een 'snellere'weg....pffff
Maar alles ging goed en met een paar miljoen (rupia) op zak kwam Lieke veilig en wel terug bij onze villa.
Omdat het 30 graden is zijn we toch nog even gaan zwemmen. Daarna douche en ons klaarmaken om naar de beachclub te gaan eten.
We kozen kip cordon bleu...werkelijk VERRUKKELIJK!
Zelfs Wouter kon er van genieten. Het golfkarretje bracht ons terug naar onze villa waar we na een tekenfilmpje lekker gaan slapen.
Morgen staat een uitstapje op de planning. We gaan naar watervallen, een Hindoe tempel, hot springs en Lovina dus we moeten op tijd op. Slaap lekker!